26 Ağustos 2014 Salı

Kitaplığımdaki En İyi On Kitap Kapağı


Bir mim yazısı ile karşınızdayım, daha önce kitap takası yaptığım ve blogunu severek takip ettiğim Kitap İklimi beni mimlemiş. :) Kitaplığımdaki en iyi on kapağı seçmek gerçekten zor çünkü kıyaslama yapmak benim için kolay değil. O yüzden aklıma gelen çok sevdiğim kapakları paylaşacağım. ^_^

Seraphina - Rachel Hartman


Azap - Lauren Kate


Düşüş - Lauren Kate


Paranormal - Kiersten White


Ötekiler Arasında - Jo Walton


Evrenin Ötesi - Beth Rives


Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri - Chris Priestley


Karanlık Tepeler Hattı - Patrick Carman


Çan -  Franny Billingsley


Boğulan Kız - Caitlin R. Kiernan



Aklıma gelen kitaplar bunlardı, belki kitaplığımı tek tek incelesem başka şeyler seçebilirdim ama çoğu kitabın kapağını beğeniyorum zaten. :) Benim mimlediklerime gelecek olursak Kitap Sarayı , Mavi Kalem ve Nora'nın Kitaplığı. Hadi canlarım en güzel kapaklarınızı bekliyorum. :D













6 yorum:

  1. Seraphina - Rachel Hartman ve Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri - Chris Priestley çok güzel görünüyor :)
    Bu tarz kitaplara gotik edebiyat mı deniyor? Bu tarzın çok sevdiğiniz kitapları neler acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Montague Amca gotik yanı ağır basan bir kitap ama Seraphina fantastik. :) Gotik tarzda en sevdiğim kitaplar diyince aklıma Meridian ve Lucian geliyor. :)

      Sil
    2. teşekkür ederim yanıtladığınız için :)

      Sil
  2. Seraphina ve Evrenin Ötesi'ni bende düşünmüştüm ama Lauren Kate hiç aklıma gelmedi güzel seçim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüş Serisi'inin kapaklarını ayrı bir seviyorum. :)

      Sil
  3. Mimlendin :)

    http://kitaaptiryakisi.blogspot.com.tr/2014/08/the-chocolate-book-tagcikolata-gibi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...