25 Aralık 2015 Cuma

Yılbaşı Çekilişi


Büyülü Ayraç olarak geç de olsa yılbaşı çekilişini başlatıyorum. ^.^ Eski çekilişlerimde genellikle kendi kitaplarımdan verirken bu sefer daha farklı, daha güzel olsun diyerek  bir yılbaşı kutusu konsepti yapmaya karar verdim. Bu kutuda ilk olarak resimde bulunan kitaplardan seçeceğiniz biri olacak. Ayrıca kutuya Metis'in çok sevimli bulduğum 2016 ajandasını da koyacağım. Bunun dışında bana şirin gelen kırtasiye ürünü, ayraç, kupa, atıştırmalıklar, mum gibi gibi eşyaları koyup hediyeyi sahibine göndermek üzere hazırlayacağım. Konsept tabii yılbaşı ve kış odaklı olacak, henüz içine koyacaklarımı almadım ve şimdiden çok heyecanlıyım. ^_^  Kitapları anketteki oylamaya ve şu aralar merak ettiklerime göre seçmeye çalıştım. Büyük ihtimalle kazanan kişiye istediği kitabı gönderirken aynısından kendime de sipariş edeceğim. :D (Lola ve Komşu Çocuk hariç tabii onu okumuştum) Seçtiklerimden en çok Tespih Ağacının Gölgesi'ndeyi merak ediyorum, yıllar sonra gelen bir Harper Lee kitabı beni baya mutlu etti doğrusu. Kazanan kişi onu seçmese bile kendim için sepete atarım artık. =) Bu arada kutu için istediğim şeyleri aldıkça postu güncelleyeceğim, instagram hesabımdan da paylaşırım büyük ihtimalle. ^^ 

Şartlara gelecek olursam tek zorunlu isteğim blogumu takip etmeniz. Diğer seçenekler çekiliş için ekstra hak kazanmanızı sağlayacak. Katılım sadece Türkiye için geçerli, kargo ücretini tabisi ben karşılayacağım. :D Çekilişi Rafflecopter ile düzenliyorum kullanımı zaten çok basit ama yine de sıkıntı yaşayan olursa yorum atarsa yardımcı olurum. Son katılım tarihi 15 ocak olacak. Bitimi finallerime göre ayarladım ki rahat rahat kargoyu gönderebileyim. Umarım seçtiğim kitaplardan ve konseptten memnun kalmışsınızdır şimdiden herkese bol şans! :) 



a Rafflecopter giveaway

57 yorum:

  1. Sanırım okumak istediğimiz kitapları buraya yazacağız :) Sissoylu:Kuşatma, Otostopçu'nun Galaksi Rehberi, Elric...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elric'i ben de çok merak ediyorum umarım okuruz, teşekkürler bol şanslar =)

      Sil
  2. En çok sanırım "Kuşatma", "Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler" ve "Dune" okumak istiyorum ^-^

    YanıtlaSil
  3. kafes
    Mucize (pegasus y.)
    Kızımın katiline mektuplar kitaplarını okumak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Ya varyaa mükemmel bi' çekiliş olmuş ama şuan katılan ilk kişi olarakta hiç ümitli değiliim! :D Gfc ile takipteyim zaten ^-^ gfc adım valla ya yasmin del rey yada sanatın saklı sırları, bunu hep karıştırıyorum bilemiyorum.. mailim: yasmindelrey@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Lola ve Komşu Çocuk'u görünce katılmadan duramadım :)

    YanıtlaSil
  6. Kırık kalpler beni cezbetti resmen. Katıldım. Nasip artık. Bok kitaplı bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. Kağıt Ev, Büyünün Rengi (Diskdünya serisinin ilk kitabı) ve Anne, Baba ve diğer Ölümcül Şeyler adındaki öykü kitabı. Hepsini Adana Kitap Fuarından temin etmeyi planlıyorum :-)

    YanıtlaSil
  8. Tespih Ağacının Gölgesinde'yi merak ediyorum ben :) Yine tatlı mı tatlı bir çekiliş hazırlamışsın ^_^ Ben de DW:Dehşet Ağı, Altın Oğul ve Dune'u okumayı çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Lola ve komşu çocuk/İki yabancı olmadan önce/ Benim uzak güneşim

    YanıtlaSil
  10. Steelheart, Postacı Kapıyı Çalmayacak ve Mucize'yi çok merak ediyorum ve harika bir çekiliş olmuş ^^

    YanıtlaSil
  11. Hangi kitapları okumak istediğim her zaman zor bir soru olmuştur benim için şahsen hiçbir zaman okumak istediklerim bitmiyor. ^-^ Ancak şu aralar yakın zamanda alıp okumak istediğim 3 kitabı şöyle sıralayabilirim:
    -Edgar Allan Poe/Bütün Hikayeleri
    -Albert Camus/Veba
    -Stephen King/O
    Bu kitaplar arasında da en çok Tespih Ağacının Gölgesinde ilgimi çekti sanırsam C:

    YanıtlaSil
  12. Mekanik Melek
    Locke Lamora'nın Yalanları
    Gurur ve Önyargı

    Çok okumak istediğim ama bir türlü sırası gelmeyen kitaplar -_-

    YanıtlaSil
  13. O kadar çok kitap var ki okumak istediğim 2016da :D Aklıma gelenleri rastgele sıralıyım :bayan peregrine'in tuhaf çocukları, konuş benimle, çocukluğun sonu, centilmen piç serisi, kral katili güncesi.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba :)
    Tesbih ağacının gölgesinde kitabını okumak isterim.
    Aynı isimle takip ettim :)))
    Herkese bol şans. .
    nuraydurmus1974@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Angela'nın Külleri-Kızımın Katiline Mektuplar-Senin Yerinde Olsaydım
    okumak istediklerim arasında

    YanıtlaSil
  16. Nagehan Yilmaz adıyla takipteyim
    1- BUZ
    2- LOLA ve KOMŞU ÇOCUK
    3- GÖLGE AVCILARININ EL KİTABI

    YanıtlaSil
  17. Ennn merak ettiğim ve okumak istediğim kitaplar;kızıl kraliçe,meleklerin kanı,eleanor ve park :)

    YanıtlaSil
  18. Yeni yılda Pinokyo'nun Rüyası,Lolo ve Komşu Çocuk,Konuş Benimle ve daha çook kitap okumak isterim :)

    YanıtlaSil
  19. katıldım kızımın katiline mektuplar-Tespih Ağacının Gölgesi'nde-tuhaf çocukalr okumak istediklerim

    YanıtlaSil
  20. kafes, elric,kuşatma listemdekiler :)

    YanıtlaSil
  21. Kuşatma", "Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler okumayı çok isterim
    ayse_ciloglu @hotmail.com mail adresim
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Bayan peregrine'nın tuhaf çocukları, ruhumdaki canavar, her seyin başlangıcı kitaplarını çok merak ediyorum bakalım yeni yılda okuyabilecek miyim :) ecemhacerr@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  23. Guguk Kuşu, Kızıl Yükseliş, Locke Lamora'nın Yalanları :)

    YanıtlaSil
  24. Bayan peregrine'ın tuhaf çocukları, ruhumdaki canavar, her şeyin başlangıcı kitaplarını yeni yılda okumak isterim :) ecemhacerr@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Tesbih Ağacının Gölgesinde, Beynimdeki Yangın, Konuş Benimle (filmini çok severim, kitabını da aşırı merak ediyorum), Sonsuza Dek Ayrı ve Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları'nın devamını merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  26. En çok Lola ve Komşu Çocuk, Hayat Kitabı, Fangirl 'ü okumak istiyorum. Katıldım merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  27. Kafes, Leo ve Başmeleğin öpücüğü :)

    YanıtlaSil
  28. Bülbülü ÖLdürmek, Tespih Ağacının Gölgesinde ve Marslı :)

    YanıtlaSil
  29. Lola ve Komşu Çocuk,Tespih ağacının gölgesinde...En merak edilenler :))Teşekkürler güzel konsept için:==)

    YanıtlaSil
  30. Otostopçunun Galaksi Rehberi, Martin Eden, Matmazel Noralya'nın Koltuğu

    YanıtlaSil
  31. lola ve komşu çocuk,kırık kalpler konsepte bayıldım şimdiden heyecanla bekliyorum seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde büyülü ayraç bana wattpad veya e posta adresıyle ulaşman mumkunmu sana bişey sormak istiyorum şimdiden cevabın için teşekkürler

      Sil
    2. rafflecopter da sorun yaşıyorum

      Sil
  32. nereden katılıyoruz ben bayan pregrienin tuhaf çocuklarını çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  33. lola ve komşu çocuk
    ada
    mucize..
    aşırı merak ediyorum en kısa zamanda alıcam bunları.. :)

    YanıtlaSil
  34. Merhaba. Yukarıya girmiştim okumak istediklerimi buradaki yorum kutusu açılmayınca ama buradan da yazayım.

    Benim okumak istediklerim:

    Gurur ve Önyargı
    Bayan Peregrine'nin Tuhaf Çocukları
    Eleanor ve Park

    Sonuçları merakla bekliyorum. ;)

    YanıtlaSil
  35. Tespih ağacının gölgesindeyi merak ediyorum gfc de takipteyim Güzel ve Kültürlü olarak mail adresim : guzelvekulturlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Aaa ben bu çekilişi nasıl da görmemişim! Çok iyi düşünmüşsün, değişik olmuş bu şekilde bir hediye düşünmen. Şans diliyorum herkese! Ben de blogumda ADA kitabını hediye ediyorum, bakmak isteyen olursa. :) Ve Kızıl Kraliçe de facebook sayfamdan hediyem.

    YanıtlaSil
  37. Bu arada; Lola ve KOmşu çocuk, Kırık Kalpler ve Tespih Ağacı'nın gölgesinde okumayı çok istediğim kitaplar. Çok merak ediyorum. Az önceki yorumumda belirtmeyi unutmuşum.

    YanıtlaSil
  38. Abim Deniz, Bir Otostopçunun Galaksi Rehberi, Mucize

    YanıtlaSil
  39. Oh oh, kitabı, okumayı seven güzel bir blog daha... :) :) Ben de mutlaka beklerim sizi! Kitap okumayı seviyorsanız blogda size bir sürpriz var... :)

    YanıtlaSil
  40. Cadı Avcısı, Kızıl Kraliçe, Kan Kırmızı Yol (=

    YanıtlaSil
  41. Tess Gerritsen - Playing With Fire
    Selvi Atıcı - Gitme
    Marie Force - Aşk Nedensiz de Güzel

    YanıtlaSil
  42. kurucunun kızı, Rüzgara Doğru Koşanlar, Benim Uzak Güneşim

    YanıtlaSil
  43. Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları, Pozitif Etki (DR. TIM IRWIN), Aşk-ı Kıyamet (Büşra Çivicioğlu)

    YanıtlaSil
  44. İntihar Kulübü,Cadı Avcısı,Trendeki Kız,Marslı

    YanıtlaSil
  45. Aylak Bir Adamdan Aylak Düşünceler
    Boşanma Partisi
    Mavi Güneş, Sarı Gökyüzü

    YanıtlaSil
  46. Mucize,Tesbih ağacının gölgesinde,Beynimdeki Yangın
    Gamze özdemir
    closelyfashion@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. HAYATA DÖNÜŞ - KIM KARR, YAĞMURLA GELEN MUTLULUK - AMBER L. JOHNSON, Kızıl Kraliçe - Victoria Aveyard

    YanıtlaSil
  48. Kızıl Kraliçe, Marslı, Mucize

    YanıtlaSil
  49. Bayan Peregrine'nin Tuhaf Çocukları,diriliş ve sherlock serisini baştan okumak istiyorum :) kirpikkiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. Tesbih ağacının gölgesinde, Otomatik Portakal, Sineklerin Tanrısı yeni yılda okumak istediklerim :)
    biposetkitap@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Mucize ve tespih ağacının gölgesinde katıldım

    YanıtlaSil
  52. İlk defa böyle bir çekilişe katıldım. Umarım becerebilmişimdir :-) Okumak istediğim kitapları yukarı yazdım. eğer çıkmadıysa lütfen söyle buraya da yazarım. Umarım ben kazanırım :-)

    YanıtlaSil
  53. Sevgilimden Son Mektup, Gizemli Gelinlik, Hayalet Sevgilim, Tek ve Sonsuz vs... çookkk var, merak ettiğim fakat hala alamadığım kitaplar listem uzun..:)) kazanırım inşAllaahhh...

    YanıtlaSil
  54. Nazlı Ozan - Rastlantı
    After - Anna Todd
    Küçük Hırsız - Sena Yavuz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...