22 Şubat 2013 Cuma

Ölümcül Oyuncaklar'dan Önce...

Cehennem Makineleri fanlarının merakla beklediği son kitap Mekanik Prenses için geri sayım başladı. Kitabın fragmanına tek kelimeyle bayıldım, hayran kaldım! On kere falan izlemişimdir yani anlayacağınız çok pis heyecanlıyım kitap için. :D Fragmandaki Tessa kafamdakiyle uyumluydu ama Will cık, Jem hayırr ben öyle düşünmedim onu. Cehennem Makineleri'ni okurken canlandırdığım karakterler aynen böyleydi:



Yada resimdekilere çok benziyordu diyeyim. Fragmanın spoiler içereceği önceden konuşuluyordu, son zamanlarda afişlerden/fragmanlardan bir şeyler çıkarmaya merak salan ben Mekanik Prenses için şunu diyebilirim ki Tessa'nın dünyayı lanetlemek pahasına kurtaracağı kişi Jem, bir ara boynunda çinli japonlu yazısı olan kolye çıkıyordu ya, oradan düşündüm bunu. Zaten Will'in kurtarılmaya ihtiyaç duyacağını sanmıyorum o kendini bir şekilde beladan kurtarıyor.Tabii bu benim düşüncem farklı bir şey düşünüyorsanız ya da gözünüze çarpan başka bir ayrıntı varsa söylerseniz sevinirim.


Türkçe altyazılı fragman için TIK TIK







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...