10 Şubat 2013 Pazar

Sömestr'da Aldığım Kitaplar

Bir tatilin daha sonuna geldik demekten büyük bir keder duysam da maalesef sonuna geldik. En büyük üzüntüm uykusuz kalacak olmam  artık yarın elimden geldiğince geç gideceğim. Ya da gitmesem mi okulun ilk günü ne yapılır ki sanki?
Fişek hızıyla geçen sömestr da kaplumbağa hızıyla kitap okudum öyle ki tatil başından kalma bitirmediğim kitaplar bile var. Okuduklarımdan bazılarını önceden almıştım, bir kısmı da tatilde aldıklarımdan oluşuyor. Ve işte sömestr da aldığım kitaplar:



Kutsal Kızlar, Uzak Saatler ve Drakula Ölümsüz'ü Okuoku'nun kampanyasından aldım, hatta şu an Kutsal Kızlar'ı okuyorum. Sıkıcı bir kitap değil ama çok eğlenceli olduğunu da söyleyemeyeceğim  elimdeki kitapları bitirmeden almasam da olurmuş hani. Zaten sömestr başından beri okuyorum, araya Özgürlüğün Elli Tonu'da girdi bitiremedim henüz. Diğer ikisini okuma fırsatım olmadı ama bu gidişle şubat bitmeden okumayacağım.

Yokyer ve Mezarlık Kitabı'nı dün aldım, Neil Gainman kitaplarını henüz keşfediyor olmaktan dolayı kızdım kendime, Kutsal Kızlar'dan sonra sırada bu ikisi var.

Bu sömestr'ı da fantastik ve tarihi aşk romanı türündeki kitapları alarak kapatmış oldum, uzun zamandır hep bu iki türü okuyorum artık korku romanları alayım diyorum. Önerdiğiniz korku-gerilim türünde kitaplar varsa yazarsanız çok sevinirim. Herkese iyi pazarlar. :)





6 yorum:

  1. Neil Gaiman'ın kitaplarında gözüm kaldı :D
    Keyifli okumalar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, bende arada elime alıp bakıyorum seviniyorum kendi kendime. :D

      Sil
  2. Yokyer harika bir kitap ve Mezarlık Kitabı'nı ben de yakın zamanda okumayı planlıyorum, beklentilerim büyük. İyi okumalar. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatmadan önce Mezarlık kitabı'na başlayacağım, içi resimli falan çok şirin. =)

      Sil
  3. ben sitenizi harika buldum uzun zamandır böyle bir site arıyordum emeğiniz ve ilginiz için teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...