7 Mart 2013 Perşembe

Ne Okuyorum? #2



Üç sene önce Karanlığa Dokunmak'ı okumuştum. Konusu ilgi çekici, kurgu güzel fakat çeviri kurbanı olmuş kitabımız bana çok kaba gelmişti ve ikinci kitabını almamaya karar vermiştim. Sonra yorumlarına bakınca ikinci kitabın beğenildiğini gördüm ve 2012 sonbaharında edindim Karanlığın Gölgesi'ni. Kitap vampir ağırlıklı olsa da her çeşit fantastik varlığı barındırıyor ve çevirisi ilk kitaptan kat kat iyi. Şu an için güzel gidiyor, kahinlikle ilgilenen 24 yaşındaki Cassie'nin elde ettiği mevkiyi ve bu durumun getirilerini konu alan kitabı tavsiye ederim fakat ilk kitap için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. :/  Yine de ikinci kitabı okuyabilmek adına değeceğini düşünüyorum çünkü kurgusu gerçekten iyi.

Kitapların konuları ise şöyle:

Karanlığa Dokunmak
Cassandra Palmer geleceği görebilmekte ve ruhlarla iletişim kurabilmektedir; yetenekleri onu ölümlülere ve ölümsüzlere karşı çekici yapmaktadır. Ölülerin hayaletleri genellikle tehlikeli değillerdir; sevdikleri şey konuşmak…
hem de çok konuşmaktır.

Her duyarlı kız gibi, Cassie de vampirlerden uzak durmaya çalışmaktadır. Fakat üç yıl önce elinden kaçtığı kana susamış mafya üyesi intikam duygusuyla Cassieyi tekrar bulmuştur ve korunma için onu Vampir Senatosuna dönmeye zorlamıştır.

Ölümsüz senatörler ona karşılıksız yardım etmemektedirler ve Cassie kendisini senatonun en güçlü üyelerinden biri olan baştan çıkarıcı, usta vampirle çalışırken bulur. Ama vampirin istediği bedel Cassienin vermek istediğinden fazla olabilir.


Karanlığın Gölgesi
Hakikatleri örten bir perdedir karanlık. Onun saklı dünyasına tek tanıklık edense peşinden ayrılmayan gölgesidir. Fantastik edebiyatın karanlık dünyasına onun gölgesi kadar yakın olmak istiyorsanız Cassie Palmer`ın bu macera dolu hikâyesini elinizden düşürmeyeceksiniz.

Cassandra Palmer, kısa bir süre önce dünyanın baş kâhini olan Pythia`nın görevini ele geçirmiştir. Bu mevki ancak yıllar süren bir eğitimden sonra elde edilmektedir fakat Cassie, bu tabuyu yerle bir etmiştir. Cassie`nin kullanmaktan bile çekindiği bu muazzam güç, onu elde etmek ya da ortadan kaldırmak isteyen her vampirin, büyücünün ve perinin iştahını kabartmaktadır. Ancak Cassie kullanılmaktan ve oradan oraya sürüklenmekten bıkmıştır ve artık buna kalkışan herkes, Cassie`nin ne kadar gaddar bir düşman olabileceğini öğrenecektir.

1 yorum:

  1. Blogumdaki çekilişe beklerim!İtalya'dan aldığım kozmetikler var :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...