17 Mayıs 2013 Cuma

Ne okuyorum/izliyorum?


Taht Oyunları'na tekrar başlayıp hızlıca bitirdikten sonra Kralların Çarpışması'na geçmiştim. Sekiz gündür elimde dolanıyor yavrucak, bir türlü bitiremedim. Bunda diziyi izlememin de etkisi büyük. Olacakları önceden bildiğimden pek merak duymuyorum ama ilk kitapta olduğu kadar benzemiyorlar diziyle. 


Bu yazımı bitirdikten sonra Hannibal'cığımın yeni bölümünü izleyeceğim. Mads Mikkelsen en sevdiğim aktörlerden biri haline geldi ve Hannibal Lecter rolüne çok yakıştığını düşünüyorum. Baya da beğeniyorum kendisini. Hatta gelsin bir gün beraber yemek yiyelim, etin çeşidi sorun değil. *_*

     Okulumun bitmesine son iki hafta kala sınavlar ve ödevlerin korkunçluğunu kitaplar ve dizilerle hafifletmeye çalışacağım ama hadi bakalım. Herkese iyi bir hafta sonu diliyorum, ve hafta sonu demişken, bu pazar efsane seriler yazıma bakmayı unutmayın; Harry Potter Serisi'ni işleyeceğim. :)

2 yorum:

  1. Bende Hannibal'ı izlemeye dün başladım. Mads Mikkelsen gerçekten başarılı bir oyuncu olsa da senin dediğini diyemeyeceğim :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...