7 Temmuz 2013 Pazar

D&R Kitap Alışverişim


Dün özellikle Opal'dan dolayı oldukça mutlu olduğum bir alışveriş yaptım. Kardeşimin doğum günü olduğundan annemle alışverişe çıkmıştık  Eh hazır fırsatım varken D&R'ye annemi sokayım dedim. Bildiğiniz üzere D&R mağazalarında Can Yayınları'nın 5tl'lik kitapları var ve yaz kampanyası olarak birçok kitabı 10t'ye indirmişler. Gittiğim D&R'de 10tl'lik indirimde çok güzel kitaplar vardı. kitaplar azaldıkça depodan başka kitaplar getiriyorlar. Yani gidemeyenler üzülmesin bitenlerin yerine başka güzel kitaplar da geliyor. :) Benim dikkatimi Arkadya Yayınları'nın kitapları çekti, Dostluk Ekmeği, Mart Menekşeleri, Britanya Yolu ve Gülümse Anılarına indirime giren kitaplardan. Bunların dışında Ara Dünya, Vampir Lestat gibi fantastik okurların ilgisini çeken kitaplarda var. Ama bana kalırsa indirim en çok polisiye-gerilim severlerin hoşuna gider, o tarz baya kitap vardı.


Aldığım kitaplara geçecek olursam, evet orada bir Opal var! D&R'ye ilk girdiğimde Opal daha gelmemişti ben kitaplara bakınırken getirdiler. O kadar mutlu oldum ki anlatamam hiç beklemediğim bir anda Opal'ime kavuştum. Aynı Yıldızın Altında şu sıralar çok popüler bir kitap, hem kitapçılar da hem de bloggerlar da fazlasıyla rastlıyorum. Yazarın Alaskanın Peşinde'sini okumuş ve çok beğenmiştim. Bu kitabında onun kadar güzel olacağına eminim. Güller ve Dikenler geçen hafta D&R'de bakınırken gözüme çarptı, kitap iki taraflı yani hikayeler arka ve ön kapağından başlıyor. Ciltli olması da artısı. Fahrenheit 451 uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı, beğeneceğimden emin olarak aldım diyebilirim. Opal'den sonra o okunacak.


En Uzun Gece'yi aslında kardeşim için aldım ama ben de okumak istiyorum, kısmetse Ahmet Altan'ın okuduğum ilk kitabı olacak. Altındaki kitaplarsa indirimden aldıklarım. Sağdan birinci Mezarı 5tl'ye görünce çok sevindim ve hemen kaptım. Konusu çok ilgimi çekti, ne zamandır aklımdaydı zaten. Nemesis'i gittiğim başka bir D&R'de almış ve vazgeçip bırakmıştım. Sonra bir bloggerın çok beğendiğini okuyunca almaya karar verdim. Sistem Can Yayınları'nın 5tl indirimindeki kitaplardan. Konusu oldukça ilginç, bir arama motorunun yaydığı virüsten dolayı dünyada ortaya çıkan kaosu anlatıyor. Tabii bu durumda yaratıcıları cinayet sorumlusu konumuna düşüyor ve antivirüs programını üretmeleri gerekiyor. 




16 yorum:

  1. Bende bir çok kitap seçtim D&R kitaptan ama alamadım kıskandım doğrusu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda alırsın benim de alamadıklarım var hala :/

      Sil
  2. Keyifli okumalar diliyorum.
    Can Yayınları 5 TL kampanyasını biliyordum ama 10 TL'lik kampanyadan paylaşımın sayesinde haberim oldu. Teşekkürler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kitap almayı planlıyorsan en kısa zamanda gidip bakmanı öneririm. :)

      Sil
  3. Ahmet altanın denemelerini daha iyi buluyorum.Bence kristal denizaltından başlasan daha güzel olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı kardeşim için almıştım ama başka bir alışverişim daha olursa Kristal denizaltını'da sepete koyayım o zaman. :))

      Sil
  4. Opal!! almışsın burda görmek bile güzel siparişim hemen gelsin bende kavuşiyim artık daemon'a :D
    bu arada bende yeni bloğuma beklerim http://pembebaharatlar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Daemon ah yaktın bizi. :D Blog'unu takibe aldım, umarım en kısa zamanda Opal'e kavuşursun .:)

      Sil
  5. Ben de bugün D&R'a uğradım ama zamanım kısıtlıydı o yüzden sadece okumayı çok istediğim "Psiko-Analist" kitabını aldım ve çıktım. Sanırım ben de tekrar uğrayacağım. Size iyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, birkaç hafta sonra tekrar uğrayıp yeni gelen kitaplara baksak güzel olur gerçekten.

      Sil
  6. oo opal de ne opalmiş e ben de alayım okuyayım diye eblek eblek ekrana bakarken farkettim ki bi serinin kitabıymış..sistem'e başladım; baş karakterin eşinin kırmızı elbisesinden ve lüks kaprislerinden içim bunalmış halde yirminci sayfasında falan bıraktım; kolay kolay bi kitap tarafından itilmem ama içimden gelmedi bi daha elime almak..jo nesbo'ya da öleyim ben!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Opalll, Daemon her kızın gönlünü fethedecek bir karakterdir, o seriye bakmanı öneririm. ^^ Hadi ya ben Sistem'i çok heveslenerek aldım umarım o kadına katlanıp okurum. :0

      Sil
  7. güle güle oku kitaplarını ben de böyle toplu aldıgım zaman pek mutlu oluyorum. sırıtarak kapaklarını seviyorum falan :)
    jo nesbonun başka bir kitabı var bende. bi kaç sayfa okuyup sıkılmıstım. yorumundan sonra belkı bı sans daha veririm.
    ray bradbury hiç okumadım hep okumak istediğim bir yazar. öncelikle resimli adam dan başlamak istiyorum. criminal minds da bahsetmişlerdi. merak ederim hep.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Nemesis'i kararsızlıkla aldım umarım beğenirim.. Fahrenheit 451 uzunnn zamandır okumak istediğim bir kitaptı, Resimli Adam'ı da inceleyeceğim. :)

      Sil
  8. ahaha yaktı valla favori kitaplarımdan biri olmayı başardı :) bu arada teşekkürler büyülü ayraç :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...