3 Ağustos 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Başlamak İstediğim Seriler


Sihirli Kitap'ın düzenlediği Cumartesi İlk 10 Etkinliği'nde bu hafta başlamak istediğimiz serileri sıralıyoruz. Benim başlamak istediğim serilere bakacak olursak:

1. Percy Jackson ve Olimposlular Serisi -Rick Riordan
Mitolojiye kendimi bildim bileli meraklıyımdır, Percy Jackson da okuyan herkesin çok beğendiği bir seri.


2. Melez Sözleşmeleri - Jennifer L. Armentrout

3. Beni Seç Serisi - Kiera Cass (Serinin bir adı var mı bilmiyorum o yüzden ilk kitabının adını yazdım.) 

4. Karanlık Cevher Dizisi - Philip Pullman
Altın Pusula'yı ortaokuldayken izlemiş ve çok beğenmiştim, kitaplarını da okumak istiyorum ama yıllardır erteliyorum. =P

5. Yerdeniz - Ursula K. Le Guin 

6. Vampir Akademisi - Richelle Mead

7. Usta Serisi - Maria V. Synder

8. Lanet İşleyiciler - Holly Black

9. Oksa Pollock Serisi - Anne Plichota, Cendrine Wolf
Tanıtımı Harry Potter'ın Fransız kardeşi olarak yapılan bir kitap, Okuoku'dan sipariş verdim. Umarım Artemis çok bekletmeden devam kitaplarını da çıkartır.

10. Emily ve Garip Maceraları - Rob Reger, Jessica Gruner
Yine sipariş ettiğim kitaplardan biri, konusu da kapağı da çok ilgimi çekti. En kısa zamanda kavuşacağım umarım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...