2 Ağustos 2013 Cuma

Temmuz Ayında Okuduklarım - 2013

Bundan sonra her ay hangi kitapları okuduğuma dair kısa bir özet geçmeye karar verdim. Hem ben neleri okumuşum diye bakmış olurum hem de sizlere okuduğum kitapları nasıl bulduğum hakkında kısa bir bilgi veririm diye düşündüm. Geçtiğimiz aya bakacak olursak, temmuz ayının başlarında okuma tutukluğu vardı bende, bir türlü odaklanamıyordum. Sonra tatile gidince ve tek aktivitem kitap okumak olunca o açığı kapattım sanırım. Okuduklarım :

Mekanik Kalp - Mathias Malzieu
Opal - Jennifer L. Armentrout
Kaset - Anita Shreve
Aynı Yıldızın Altında - John Green
Tatlı Bela - Jamie McGuire
Fahrenheit 451 - Ray Bradbury
Uyumsuz - Veronica Roth
Bülbülü Öldürmek - Harper Lee
Sağdan Birinci Mezar - Darynda Jones (Yarım bıraktım.)

Bu ay okuduklarım arasında beni en çok etkileyen kitap Bülbülü Öldürmek oldu. Aslında Aynı Yıldızın Altında ile kapışırlar ama ufak bir farkla geçti diyeyim. =) Kitabın yorumunu en geç yarın bloga ekleyeceğim o yüzden şu an çok üstünde durmuyorum. Opal, Uyumsuz ve Fahrenheit 451 ise benden 4 puan alarak çok beğendiklerim arasına giren kitaplar. Opal'in yorumu blogumda var ama o yorumu pek istekle yazmamıştım. Yazıyı yenilerim belki. Kaset, Tatlı Bela ve Mekanik Kalp ise 3 puanla orta halli yer yer sıkan ama okunabilir kitaplar arasına girdiler. Tatlı Bela'yı herkes çok övüyor ama ben pek beğenmedim. Sürekli aşk sahneleri bir süre sonra aralarındaki ilişkiyi basitleştirdi benim için. Onunda yorumu en geç yarın blogda olur. Sağdan Birinci Mezar'a gelecek olursam, kitabı ilk elime aldığımda iyi gidiyordu ama 50li sayfalara gelmeden o kadar çok sıkıldım ki anlatamam. Sahildeyim ve tek yapabileceğim şey kitap okumak ama elime bile alamadım kitabı. Enerjilerimiz mi uyuşmadı nedir okurken boğulur gibi oldum. Sanırım hayaletlerin o tarz yansıtılmasını beğenmedim. Ben daha gotik şeyler seviyorum konu hayaletler olunca. o.o

Temmuz ayında okuduklarım bunlardan oluşuyor. İçlerinde okuduklarınız varsa lütfen görüşlerinizi benimle paylaşın. Herkese hayırlı cumalar. :)

4 yorum:

  1. Aslında hiçbirini okumadım ama Bülbülü Öldürmek'i merak ettim, tez zamanda okumalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülbülü Öldürmek güzeldi gerçekten, tavsiye ederim.

      Sil
  2. Ah bülbülü öldürmek dedin beni can evimden vurdun.. Bende çok severim o kitabı. Fahrenheit ı da ne zamandır okumak istiyordum onu okumadım. 4 puan vermişsin umarım kısa zamanda okuyabilirim onu da.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...