18 Eylül 2013 Çarşamba

Ağustos Ayında Okuduklarım - 2013

Ağustos ayında tatildi arkadaşlarla gezmekti derken kitap okumaya ara verdim ve bu durum okuma düzenimi bozdu. Diğer zamanlara oranla çok az kitap okumuş olsam da okuduklarımın hepsini beğendim. Bu arada Goodreads olmasa ne okuduğumu hatırlamayacağım iyi ki orada kaydediyorum kitapları. neler okumuşum diye bakacak olursak:

Melez - Jennifer L. Armentrout
Emily ve Garip Maceraları - Rob Reger, Jessica Gruner
Bakire - Nancy Pickard
Yer Değiştirenler - Brenna Yovanoff

Melez paranormal romance türünde bir kitap. Çok sevdiğim Lux serisinin yazarının bir diğer serisi. Mitoloji ağırlıklı güzel bir kitaptı ama artık aşk üçgenleri, seçilmiş kişiler gibi konulardan sıkıldığımdan devamını okumayı düşünmüyorum. Emily ve Garip Maceraları ağustos ayında okuduğum en eğlenceli kitaptı, hafızasını kaybetmiş bir kızın yaşadıklarını illüstrasyonlarla beraber süslemişler, devamı çıkar çıkmaz alacağım. Yorumu blogumda mevcut. Bakire de blogumda yorumunu bulabileceğiniz gerilim - polisiye türünde bir kitap. Yer Değiştirenler fantastik ve özellikle gotik severlerin beğeneceğini düşündüğüm kapalı havalarda okunası kitaplardan . Ve tabii ki de onun da yorumu blogum da mevcut. =P O kadar tembelim ki linklerini bu yazıya kopyalamaya üşeniyorum merak edenler arama kısmına kitap adlarını yazarlarsa sevinirim. Bu yazıyı normalde eylül başında yazmam gerekiyordu ama hem tatilde oluşum hem de üşengeçliğimden dolayı gecikti. Eylül ayının üçte birini geçirmiş olmamıza rağmen GR'ye bakıyorum ve evet sadece bir kitap okumuşum. :0 umarım okulun temposuna kapılıp kitap okuma hızımı yeniden kazanırım. 

Ağustos ayında okuduğum kitapları da paylaşmış oldum, biraz utandım aslında bu kadar az okuduğum için ama ekim ayında bunu telafi edeceğim. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...