9 Eylül 2013 Pazartesi

Kitap Sihirbazı Alışverişim


Kitap Sihirbazı'ndan alışverişimi uzun zamam önce yapmıştım, tatilde oluşum sebebiyle şimdi yazıyorum. Geçen ay Kitap Sihirbazı'nda DEX kitaplarında %40 indirim vardı. Önce sepetimi Dex kitaplarıyla doldurdum ama sonra elimdeki serileri bitirmeden yeni serilere geçmek istemediğime karar verdim. Aldığım kitaplardan üç tanesi serilerimin devam kitapları. Asi Melekler'i sitenin puan katalogundan aldım. Kitap yanımda olmadığından resmini çekemiyorum ama kabı eskimiş ve sayfa kenarlarında tırtıklar var. Bu konuda daha özenli olmalarını beklerdim. Saksı Olmanın Faydaları, Lucian ve Çavdar Tarlasında Çocuklar uzun zamandır almayı planladığım kitaplardı hatta şu an Saksı Olmanın Faydaları'nı okuyorum ve gayet güzel ilerliyor. Asi Melekler'in üstündeki kitap net çıkmamış, Çanlar Kimin İçin Çalıyor. Onu da annem için aldım. Kısacası alışverişten memnun kaldım, yanına bol miktarda ayraç da koymuşlar. Asi Melekler dışındaki kitaplarda hasar yoktu. Almayı planladığım kitaplarda indirimleri olursa tekrar alışveriş yapmayı düşünürüm siteden.

Bir kitap alışverişim daha da böylelikle bitmiş oldu artık Tüyap Kitap Fuarı'na kadar kitap almamayı planlıyorum ki bu sefer cidden almam elimde fazla kitap birikti. Sizin aldıklarım arasından okuduklarınız varsa görüşlerinizi bildirmeyi unutmayın, herkese iyi bir hafta dilerim.

7 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsın ^^ Asi meleklerin yanı burdan bile gözüküyor nedense ben fark ettim o kötü olmuş , güle güle oku ^^

    YanıtlaSil
  2. ben de kargomu bekliyorum bu siteden. bi hafta oldu bir kitap için beklemede. bazı siteler geç tedarik edilecek parçayı sonradan yolluyor pek begenmedim bu şekilde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kargomda araya bayram girmişti ve baya geç geldi ondandır diye düşünüyorum. Yeni bir site, hızlarını ileride düzenlerler ama umarım o ara fiyatlarını da yükseltmezler. :)

      Sil
  3. evet ya fiyatlar süper :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    iyi bir okuyucuyumdur ve genellikle kitaplarımı netten alıyorum, daha ekonomik oluyor. Kitap sihirbazını hiç duymadım, ama inceleyeceğim.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten kitap almak gerçekten daha ekonomik oluyor, sitenizi çok beğendim ve takibe aldım. =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...