8 Eylül 2013 Pazar

Tatil Biterken

Tatilde oluşum sebebiyle uzun zamandır bloga giremiyorum. İlgilenmeyi istiyorum ama İstanbul'a sadece hafta sonları ya da cumartesileri döndüğümden mümkün olmuyor. Bu süre zarfında elimden geldiğince yüzmeye ve kilo vermeye çalıştım ama işe yaradı mı orası belli değil. :) Çoğu kişide yazın okuma tutukluğu başlamıştı, onlardan biri de bendim. Temmuz ayında hatrı sayılır sayıda kitap okudum ama ağustos için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Şimdi dönüp bakıyorum da tatile ve yazıya attım başlığa, içimden geçen ses lütfen tatil bitmesin diye bağırıyor. Daha okuyacak kitaplar, uyunacak uzun sabahlar vardı. :/ Bu arada ingilizce kursuna başladım o da hafta sonlarımı yemeye devam ediyor. Kalan vaktimi en azından okul açılana kadar deniz kenarında takılarak geçirmeyi planlıyorum bundan ötürü bloga fazla giremeyebilirim lütfen kusuruma bakmayın. ^^

Son olarak şu an bu yazıyı Burçe kankamla yazıyorum kendisi çok iyi bir kitapkurdudur ve Orhan Pamuk'dan Kara Kitap'ı okuyor. Çok beğenmiş herkese tavsiye ediyormuş. Ben de haftalardır Saksı Olmanın Faydaları'nı okuyorum. Aslında güzel bir kitap ama nedense bitmedi gitti. Yaa işte öyle dostlar, yazıma burada son verirken hepinize sevgilerimi yoluyorum umarım güzel bir pazar günü geçiriyorsunuzdur. =)

2 yorum:

  1. Ben aslında yaz aylarının geride kalmasına biraz seviniyorum. Sanırım sebebi yağmurun en sevdiğim doğa olayı olması. = ) Sonbahar yağmurları muhteşemdir! Tabii yağmur altında ıslanıp hasta olmuyorsan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmuru ben de çok severim ama denize veda etmek istemiyorum. :( Ayrıca okul açılacak dersler vs. gözüm korktu. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...