20 Ekim 2013 Pazar

Bayramda Neler Okudum? - Yaşadığım Aksiyon

Tatilde olduğumdan bayram boyunca bloga giremedim. Bu yüzden öncelikle geçmiş kurban bayramınız mübarek olsun diyorum.
Blogum kitaplar üstüne kurulu biliyorum ama ilk defa bu tatilde başıma garip olaylar geldi ve paylaşmak istedim. Hani kitaplarda aksiyonlu sahneler okuruz da kendi hayatımıza bakıp "meh ne kadar sıradan." deriz ya. Benimki de öyleydi. Ta ki geçen bayrama kadar. :P Ne olduğuna gelecek olursam, bayramı Şile'de sezonluk tuttuğumuz evde geçirdik. Annemle öğlen limana inmiştik gezelim diye. Sonra eve döndük, ben yukarı çıktım ve banyodan baya su sesi geliyordu. Biri biz evde değilken gelip tuvalet musluğunu sonuna kadar açmış. Evin sahibi Hacı Amca kendi kendine açılmıştır basınçtan dedi ama hiç kullanılmayan bir musluk nasıl öyle açılsın? Neyse dedik ertesi gün oldu. İşte şimdi aksiyonlu kısım geliyor. :D Saat gece yarısını geçmişti yatmaya hazırlanıyorduk. Bizim kaldığımız yer de biraz ıssız bu arada, ormanlık etrafı ve hemen dibimizde terkedilmiş kocaman bir ev var. Geceleri baya karanlık oluyor. Ben aşağıda dişlerimi fırçalıyordum işte yatacağım sonra. Tam işim bitmek üzereydi birisi dış kapıyı deli gibi yumrukladı. Nasıl korktum anlatamam. O kişi her kimse benim pencereden bakmamdan korkup biraz bekledi sanırım çünkü kapının dibindeydim ve biri sessizce gitti yani ayak sesi az da olsa geldi. O telaşla pencereden bakmadığıma çok pişmanım ama geçti artık. Annemler aşağıya geldi, babam kapıdan ziyade bizim sesimize uyandı baya derin uyur da o. :D Sonra annem iki saat falan bekledi kim diye ama o kişi çoktan gitmişti. Bir daha da gelmedi. Ev sahiplerine durumu bildirmedik ama orada ev olduğunu bile bilen çok kişi yok. O kişi her kimse bizi tanıyan ve bunları kasten yapan biriydi. Ve tam da dışarının ışığını söndürünce geldi, sanırım bizi gözetliyormuş o.o

İşte böyle ufak bir aksiyon yaşadım. Ve şunu anladım ki aksiyona hiç gerek yok arkadaşlar, annemler çevreyi ararken kapının orada korkarak bekleme duygusu bana yetti. O sapığın amacı neydi hiç bilmiyorum, evimize girip musluğu açmakla ya da kapı yumruklamakla eline ne geçti acaba?  

Yaşadığım olay böyleydi işte. Neyseki bayramın diğer günlerinde kimse bizi rahatsız etmedi, ben de oturup kitap okudum. :P Bu bayram hedefim dört kitap bitirmekti ama sonuncuyu okumaya pek vakit bulamadığımdan üç tane ile kapatmış oldum. Okuduklarım ise şunlardan oluşuyor:


Düğün ziyafeti tur için okuduğum akıcı bir kitaptı. Yorumunu ilerleyen günlerde bloga koyacağım.

Sonsuz Paranormal Serisi'nin son kitabıydı. Seri hakkındaki yorumumu yakında bloga ekleyeceğim. İlk iki kitabının yorumları için buraya ve buraya bakabilirsiniz.

Uzak Saatler çok uzun zaman önce Okuoku'dan 5 tl'ye aldığım bir kitaptı. Bu bayram ne okusam diye düşünürken hazırladığım çantaya onu da attım. Kitaba biraz çekinerek başlamıştım ama gerçekten çok iyidi. Yazarın diğer kitaplarını da mutlaka alacağım ve Uzak Saatleri şiddetle tavsiye derim. Ne kadar süper bir kitap olduğunu anlatan yorumumu yakında koyacağım zaten. :)

Bayramı üç kitapla ve aksiyonlu geçen bir geceyle kapatmış oldum. Siz bayramda neler yaptınız?

2 yorum:

  1. Vuhu bayağı kitap okumuşsun ^^ Ben bir tek Mekanik Melek'i bitirebildim sense üç kitap devirmişssin bile , Lola and the Boy Next Door'dan da 20 sayfa okudum sayılır mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya az okudum aslında, boştum çünkü evdeydim genelde. :D Mekanik Melek, ah Jem aklıma geldi kalbim acıdı yine. :( Ee hmm bilemiyorum yani 20 sayfa sayılır mı? :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...