25 Ekim 2013 Cuma

Spoiler İçeren Yazılar...

Az önce bir blogda çıkmasını dört gözle beklediğim bir film hakkında yazı okudum. Filmin kitabı da var ve okuduğum, çok sevdiğim bir kitaptır kendileri. Bahsettiğim film Carrie ve kitabı da dilimize absürt bir şekilde Göz olarak çevrilmiş olan kitap. Okurken fark ettim ki yazının ortasında filmin tüm zevkini kaçıracak olan bir bilgi verilmiş. Ben o kitabı okumuş olmasam aaa böyle mi oluyor e ne anladım ben bu filmden şimdi derdim ve tüm hevesim kaçardı. Madem spoiler koyuyorsunuz lütfen yazının başına ya da spoiler koyacağınız yere "spoiler içerir" ibaresini ekleyin. Bu söylediğim sadece bir örnekti, çoğu blog yorumladığı şeylere ağır spoilerlar koyuyor ve bunu uyarı vermeden yapıyor. Sırf bu yüzden merak ettiğim kitapların yorumlarına bakamaz oldum. Hafif spoiler koyarsın ona bir şey denmez ama filmin ya da kitabın kilit noktasından bahsediyorsan okuyucuyu uyarmak, basit bir ekleme yapmak çok da zor olmasa gerek.

Lütfen bu konuya dikkat edelim, ileride ben de okumak istediğim bir kitap hakkında ağır spoiler alacağım diye ödüm patlıyor vallahi. O.o

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...