22 Kasım 2013 Cuma

Etkinlik: Üç Blogger ile Son Zamanlarda


Vampirellanın Güncesi, Optik'in Kitap Blogu ve Büyülü Ayraç olarak toplandık, eğlenceli bir etkinlik hazırladık. Son zamanlarda başlığıyla oluşturduğumuz 10 soruya cevap vermek için etkinliğe katıl! Cevabını yorum olarak atabilir ya da blogunda konuyu işleyebilirsin. İşte sorular:

Son zamanlarda:

1. Seni mutlu eden bir kitap haberi


2. Okuyup da çok beğendin bir kitap

3. Okuyup da beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap


4. Okuma alışkanlığında bir değişim oldu mu? Son iki ayda kaç kitap okudun?


5. Gözüne kestirdiğin, mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?


6. Etkinliği takip edenler bir kitap öner!


7. Okuyup da yarım bıraktığın bir kitap


8.En çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun?

9. Bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?

10. Hediye kitap aldın mı? Aldınsa bizimle paylaş.


Cevaplarım


1. DEX'den yeni çıkan Saplantı'nın haberini gördüğümde sevinmiştim. 

2. Ötekiler arasında! Gerçekten mükemmel.

3. Tatlı Bela, herkes beğeniyor diye büyük umutlarla başladım ama aradığımı bulamamıştım.

4. Dersler başlayınca biraz yavaşladım sanırım. Son iki ayda sadece sekiz kitap okumuşum. :/

5. O kadar çok var ki. Aklıma gelenlerse Rüyalar, Amber Yıllıkları Serisi, Çürük ve Harabe, Gölün Cadısı.

6. Okumadıysanız Ötekiler Arasında'yı tavsiye ederim. Bu kitabı cidden çok beğendim. 

7. Alice Harikalar Diyarında. Araya seri devamı kitaplarım girmişti. Bir gün mutlaka bitireceğim o kitabı.

8. Son zamanlarda en çok Artemis okudum sanırım.

9. Mekanik Prenses, 696 sayfaydı.

10. Maalesef almadım. :D



Diğer iki bloggerımız ne demiş bakmak için VampirellaninGuncesi'ni ve Optik'in Kitap Blogu'nu ziyaret etmeyi unutma! 


5 yorum:

  1. Cevapların harika. Bazılarına birebir katılıyorum: bkz. Tatlı Bela. = )

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Cevaplarım için; http://kalemimden-yazilar.blogspot.com/2013/11/etkinlik-3-blogger-ile-son-zamanlarda.html

    YanıtlaSil
  3. 1-dex te kökenin çıktığı haberini görünce çıldırdım
    2-kesinlikle göçebe.
    3-tatlı bela valla başımın belası oldu hiç büyütüldüğü kadar değildi vıcık vıcık aşk vardı konular çok klasikti ilk defa bir kitap beni bu kadar boğdu ki romantik tür okumayı da seven bir insanım ama hayır tatlı belayı hiç beğenmedim
    4-Yaz tatilinde günde bir kitap bitirdiğim oluyordu ama okul başladıktan sonra kitap okuyamamaya başladım bu son iki ayda çok utanç verici ama sadece 2 kitap bitirdim :((
    5-kemikler şehri serisini çok merak ediyorum başlamayı düşünüyorum ama sınav zamanları okuyamazsam diye tatili bekliyorum
    6-Incarceron önerebileceğim bir kitap harika bir olay örgüsü var. Kaçırmayın derim
    7-çok şükür daha olmadı
    8- DEX i çok okumuş olabilirim.
    9-Melek kitabı 384 sayfa
    10-en yakın arkadaşıma deli gibi istediği bakire kitabını aldım.

    YanıtlaSil
  4. 1- John Green 'kağıttan kentler'i gördüğümde sevinmiştim. 2-John Green ' Aynı Yıldızın Altında ' en sevdiğim romanlardan biri gerçekden MUHTEŞEM. 3- Bende aynen Tatlı Bela konusunda sana katılıyorum büyük umutlarla başlamıştım ama hayal kırıklığı :/ 4-Bu hafta hergün sınavım olduğu için pek fazla okuyamadım . 11 tane okumuşum 5-Aynen benimde öyle çok varki buraya yazsam sığmaz heralde :DD 6-Tabikide John Green ' Aynı Yıldızın Altında ' ŞİDDETLE ÖNERİRİM <3
    7-J.K Rowling ' Boş Koltuk ' ama bir ara bitirmeyi planlıyorum
    8-Pegasus Yayınları
    9-Candan Özer 'Kader' 767 sayfa
    10-Çok değil ya ama bi kaç tane almışlığım var . Kader , Şeker Portakalı hatırladıklarım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...