17 Kasım 2013 Pazar

Kitap Canavarlarının Blog Turu / Ötekiler Arasında'nın Yazarı Jo Walton'u Tanıyalım + Çekiliş


Kitap Canavarları olarak bu blog turumuzda, fantastik edebiyatın kapılarını çok kaliteli bir kitap ve harikulade bir yazarla araladık. Kendileri Jo Walton oluyor efendim, kitabımız ise İthaki Yayınları'ndan  yeni çıkan Ötekiler arasında.

Kitap hakkında hiçbir şey bilmiyorum, turu şimdi öğrendim diyorsanız buraya bakabilirsiniz. Önceki yazılarımda dile getirdim mi bilmiyorum ama bu tur KCBT kapsamında en çok sevdiğim tur oldu, kitaba gerçekten bayıldım çünkü.

Jo Walton 1 Aralık 1964'de Galler'de doğmuş. İlk kitabı olan The King's Peace 2000 yılında yayınlanmış. "Tir Tanagiri" serisinin ilk kitabı ve Kral Arthur hakkında olan The King's Peace Walton'un yazarlık serüveninin de başlangıcı olmuş. Yazarımız 13 yaşından beri yazıyormuş onu da belirteyim.


2003 yılında yayınlanan kitabı Tooth and Claw 2004'de  World Fantasy Award for Best Novel ödülünü kazanmış. Ejderhalar hakkında olan bu kitabı da dilimize en kısa zamanda çevrilir umarım. 








Tur kapsamında incelediğimiz Ötekiler Arasında 2011 yılında yayınlanmış ve Hugo ile Nebula ödüllerinin sahip olmuş fantastik bir eser.

Yazarın Goodreads sayfasına bakarken şöyle bir cümle ile karşılaştım.
Jo Walton writes science fiction and fantasy novels and reads a lot and eats great food.

Yemek kısmı dikkatimi çekti şahsen ben de yemeyi çok seven bir insanım. Zaten çok okuyan ve çok yiyen insandan zarar gelmez bunu bilir bunu söylerim. Neyse, Jo gerçekten de çok okuyormuş. GR sayfasını incelerseniz 2792 adet kitap okuduğunu görebilirsiniz. 

Evli ve bir çocuk annesi olan Jo Walton ilk kitabı yayınlandıktan sonra Kanada'ya taşınmış. Yazar hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz aşağıdaki linkleri inceleyebilirsiniz.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jo_Walton
https://www.goodreads.com/author/show/107170.Jo_Walton

Tur takvimimiz


Çekilişimize katılmayı unutmayın, 3 kişiye İthaki Yayınları sponsorluğunda Ötekiler Arasında'yı hediye ediyoruz. :)



a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...