25 Aralık 2013 Çarşamba

Kitap Yorumu: Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri - Chris Priestley


Edgar'la beraber amcasının korkunç hikayelerini dinlemeye hazır mısınız? Montague Amca ormanın derinliklerinde büyük bir evde yaşayan yalnız bir ihtiyardır. O kadar yaşlı ki, Edgar'ın babası bile amcasının kaçıncı kuşaktan olduğunu tahmin edemiyor bu yüzden ona sadece amca diyorlar. Edgar'ın ziyaretine gittiği Montague Amca'nın anlattığı hikayelerden oluşan kitap dehşet denilecek derece korkunç değil tabii. Ama yer yer ürküten kısımları oluyor. Bazı hikayeler bana biraz kasma geldi, sonunu n'apsak da çok korkunç göstersek der gibi olmuş. içinde Türkiye'de geçen cinli bir hikaye bile vardı. Hikayeleri yazarken sonunun korkunçluğundan ziyade atmosferin korkunçluğuna önem verilseymiş gerçekten dehşet olabilirmiş. Montague Amca'nın hikayelerinin bittiği ve Edgar'ın ne durumda olduğunun anlatıldığı kısımlar daha çok ürküttü beni çünkü o evin atmosferi çok daha güzeldi. 

Boş zamanının değerlendirmek için güzel bir kitap, zaten kısa ve resimli. Benim gibi okuma tutukluğunuz yoksa çabuk biter anlayacağınız. :) Bu arada korkunç değil dedim ama 13 yaşının altındaki okuyuculara tavsiye etmiyorum, o yaşlardayken okusam çok korkardım büyük ihtimalle. Cinler, garip yaratıklar falan. :D

Puanım

1 yorum:

  1. GERÇEKTEN HAKLISIN Bİ SAYFADA 4. VE 5 . SINIFLARA BU KİTAPLARI ÖNERMİŞLER HALA İNANAMIYORUM ÇOCUKLARI KORKUDAN ÖLDÜRECEK BUNLAR BENCE BU KİTABIN ÜSTÜNE 13 YAŞ SINIRINI KOYSUNLAR KÜÇÜCÜK ÇOCUKLAR NASIL OKUSUN SAÇMALIK YA .AMA SENİN YORUMUN BENİM HOŞUMA GİTTİ SENLE AYNI DÜŞÜNÜYORUM KİTAP KONUSUNDA

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...