12 Aralık 2013 Perşembe

Kış Okumaları İçin Kitap Önerileri

Malumunuz iki gündür İstanbul'da kar yağıyor. Dışarıdayken soğuktan donsak da eline çay/sıcak çikolata ve türevi bir şey alıp kitap okumak gibisi yok. Özellikle tatilse ve tüm gün yapman gereken bir şey yoksa. :) Ben de okuduğum kitaplardan birkaç tanesini kışın okunabilecekler kategorisinde sizlere sunayım dedim.


Kristi Cook - Sığınak
Sığınak LYS dönemimde okuduğum vampir ağırlıklı bir fantastik romandı. Kitabı çok beğenmemi sağlayan şeyse yatılı okulda geçiyor olması. Ayrıca bu okul birtakım psişik güçlere sahip insanların gittiği özel bir yer. 2012'nin en iyi kitapları kategorisinde de Sığınak'ı paylaşmıştım. Akıcı, kendine has bir kitap, tavsiyemdir.












Amber Kizer - Meridian
Ah Meridian... Aslında bu kitabı listeye koymasam mı dedim çünkü dilimize devamı çevrilmemiş bir serinin ilk kitabı. Konusu ayrı güzel karakterleri ayrı güzel. Gereksiz aşk üçgenleri de yok içinde. Kış zamanı kocaman bir evde geçtiğini de belirteyim. Umarım okuduktan sonra benim gibi devamı yok diye üzülmezsiniz. :/












Neil Gaiman - Mezarlık Kitabı
Okurken "Neden ben de mezarlıkta yaşamıyorum ki?" diye özendiren bir kitaptır kendileri. Böyle resimli falan çok şirin. Hayaletlerle ilgili bir şeyler okumak istiyorsanız tavsiye ederim. Çok farklı, çok güzel.















Brenna Yovanoff - Yer Değiştirenler
Geçtiğimiz yaz okudum, çok beğendim mi hayır. Ama kendine özgü konusu ve gotik atmosferiyle insanı içine çekiyor. Fantastik ama zombi desen değil hayalet desen değil. Farklı bir tür. Karakterlere pek ısınamasam da kitabı kapattığımda değişik bir şey daha okumuş oldum demiştim.












John Green - Alaska'nın Peşinde
Bana kalırsa Aynı Yıldızın Altında'dan daha güzel olan kitap. John Green hiç okumadım ya da sadece aynı Yıldızın Altında'sını okudum diyorsanız bu kitabını da okunacaklar listesine ekleyin bence.














3 yorum:

  1. "Kış zamanı kocaman bir evde geçtiğini de belirteyim." cümlesiyle beni tavlayan tek kitap oldu Meridian. Serilerin geç çevrilmesine bile deli olurken seriyi yarım bırakanlara söylemek istediğim çok şey var -_- Eline Sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de söylemek istediğim çok şey var. :( Meridian'ı beğeneceğini düşünüyorum. :)

      Sil
    2. Okumak istedim, umarım denk gelirim bir yerlerde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...