9 Şubat 2014 Pazar

Pazar Okumaları


Sömestr tatilinin son pazarında kendimi çizgi roman ve türevi şeylere verdim. Kitap olarak Joker'i okuyorum, çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim ama kötü de değil. Zaten çizgi roman olunca bir şekilde akıp gidiyor. Onu bitirince Benim de Söyleyeceklerim Var'a başlayabilirim henüz karar vermedim.

Postun adı Pazar Okumaları ama muhtemelen siz bu yazıyı okurken ben kocaman ve gereksiz bir AVM'nin market kısmında kasiyerlik yapıyor olacağım. Daha önce çalıştığımı söyledim mi bilmiyorum ama iki aydan beri part - time çalışıyorum. İnsanlara pazar pazar n'apıyorsunuz burada diyesim var cidden pazar kalabalığında AVM'ye gelmek için geçerli bir sebebi olmalı bence insanın. Tüketim çılgınlığıyla önlerine geleni sepete atıp geliyorlar ve dikkat ediyorum da kitap reyonuna uğrayıp gelenlerin sayısı çok az. Bir de buradan okuyucuya sesleniyorum kasiyerlere iyi davranın, ürün geçirmekten yoruluyorum bazen suratım düşüyor ama kasama gelen şirin bi' amca ya da gülümseyen kızlar günümü toparlıyor hemencecik.


OT kasadayken sürekli geçiyordu baya merak ettim aldım. Henüz okumaya başlamış değilim, güzel bir edebiyat dergisine benziyor. Poe'nun şiirlerini arada açıp inceliyorum. Belli bir kitaba odaklanmaktan sıkıldığım şu günlerde okuması daha kolay şeyleri üst üste  kucağıma yığıp sırayla hepsini incelemek güzel oluyor. Bazen okumasam da kitaplığımdan hoşuma gidenleri alıp yanımda tutuyorum arada arka kapak yazılarını, ilk sayfalarını okuyorum. Öyle bir amaçsızlık var şu günler üstümde. :D

Yarın okullar açıldığından bu son pazarı iyi değerlendirin öğrenci dostlarım. Benim gibi gitmeniz gereken bir yer yoksa uzun zamandır okumayı planladığınız bir kitabı alıp yatağın içinden çıkmayın bence. Ben çoktan öyle yapıyorum ki diyenler varsa ne okuyorlar acaba? Bir de Ot'u okuyanlardan yorum alabilir miyim? Herkese musmutlu pazarlar, özellikle kasiyerlere eheheheh. 

4 yorum:

  1. Edgar Allan Poe'nun bir türlü bir eserini okuyamadım, Joker ise almak için sabırsızlandığım çizgi romanlardan. Kıskankım, kıskandım, kıskandım... Ben Ot'u beğenmiştim ama herkese hitap edeceğini sanmıyorum. İyi okumalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Şemsiye Akademisi'ni kıskanmıştım ödeşmiş mi olduk ne. :D Ot'u hala okumadım cidden çok yoğunum çok. :( Egdar Allan Poe'nun hikayelerini ben de okumadım onları topluca almayı çok istiyorum mesela.
      Teşekkür ettim, hepimize iyi okumalar. :)

      Sil
  2. Kolay gelsin sana. Ben de daha bugün Sevilmeyen Kadın adlı bir cinayet romanını bitirdim yatağımda, sonra da okulun bu dönem okumamızı zorunlu tuttuğu kitaba başladım; Yusuf İle Züleyha, Nazan Bekiroğlu'ndan. Okudun mu daha önce, güzel mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf ile Züleyha'yı okumadım ama kardeşime okuması için okuldan vermişlerdi, nasıl olduğunu bilmiyorum maalesef.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...