17 Nisan 2014 Perşembe

Gabriel García Márquez


O burada, gülümsüyor. Çünkü o lise yıllarımda okuduğum en iyi kitabı yazdı, en iyi kurguyu yarattı. Aşkın en donuk tonundan en terli noktasına kadar hissettirdi. Şimdi aşağı ineceğim ve elime bir kitabını alacağım. Sadece üç kitabını okudum; Yüzyıllık Yalnızlık, Aşk ve Öbür Cinler, Kırmızı Pazartesi. Üç kitap bir yazarı, bir insanı tanımaya yeter mi bilmiyorum ama onu sevmiştim. Belki biraz babama benzettiğim için belki karakterlerini sevdiğimden bilmiyorum ama öyle işte. Labirentteki General'i, Benim Hüzünlü Orospularım'ı okuyamadan gitti. Şu an zihnim bunu inkar ediyor galiba. Hala kitaplarını okuyabileceksem sağ olman gerekmez miydi?

3 yorum:

  1. Tatlım bir şey sorcam ya internette bildiğin güvenilir kapıda ödeme yapılabilen siteler varmıı kitap satın almak için ?? :)) cevap verirsen çok sevinirim

    Bu arada anonim olabilirim ama bloğunu devamlı takip ediyorum
    Seviliyosuuun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç gördüm kusura bakma, Okuoku ve Kitap Sihirbazı'nı kullandım ikisinden de memnunum. Blogumu beğenmene çok sevindim çok teşekkürler. =))

      Sil
  2. Sevgili Büyülü Ayraç bloğunu yeni takibe aldım ve bu yazını okuduktan sonra Aşk ve Öbür Cinler'i okumaya başladım. Kitabı bitirdim ve çok beğendim. Başka kitaplarda buluşmak üzere. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...