13 Nisan 2014 Pazar

Let The Right One In - Gir Kanıma


Let The Right One In izlemekte geç kaldığım filmlerden. Geç olsun da güç olmasın diyerek dün gece izledim. Vampir filmi gözüyle bakılmaması gereken, iki çocuğun arasındaki ilişkiye odaklı bir filmdi. Vampir olan Eli ve sorunlu bir çocuk olan Oscar'ın İsveç'teki banliyölerden birinde tanışmasını konu alıyor. Korkak bir yapım var ve açıkçası filmi açarken korktum, gece gece uykumu kaçırmaz inşallah diyerek başladım. :D Ama hafif bir gerilim var, gerisi dram - psikolojik ağırlıklı. Bu yüzden daha rahat geçti film benim için. İzlerken hiç sıkılmadım mı evet sıkıldım, belki dramı hissettirmek adına biraz daha arka fon müziği koyabilirlerdi çünkü çok sessiz bir filmdi. Gerçi sessizliği İsveç'in karlı havasıyla bütünleşmiş, ayrı bir hava katmış. Yani diyeceğim o ki çok farklı duygular uyandırıyor, bitince net bir şekilde şu şöyleydi bu böyleydi diyemedim ben. Yalnız sonunda kafamda bir sürü soru işareti oluştu. Eli Oscar'ı gerçekten sevdi mi yoksa uzun süredir yaşayan bir varlık olmanın etkisiyle onu da kullanabileceği bir araç olarak mı gördü, kız nasıl vampir oldu, Oscar'ın anne babası neden ayrı gibi bir sürü şey aklıma takıldı. Zaten kitaptan uyarlamaymış alıp okumak istiyorum en kısa zamanda.

Bu sahne, filmde en etkilendiğim yerdi sanırım.


Çıktığı dönem baya ses getiren bir yapım olmuştu Let The Right One In. Benim gibi hala izlememiş olanlarınız varsa boş zamanınızda sakin kafayla izlemeniz tavsiyemdir. İzleyenler ne düşüyor peki beğendiniz mi filmi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...