3 Haziran 2014 Salı

Yeni Kitaplar, Geri Döndüm!

Blogu öyle bir boşlamışım ki yazmayalı bir ay olmuş nerdeyse. Okul ve iş hayatını birarada götüremediğimi dönemi sadece 15 kredi ile kapatınca fark ettim ve en az 22 kredi falan almış olmam gerekiyordu. Son iki bütünlememi de verirsem bu seneki eğitim hayatım bitmiş olacak. Çalışmaya devam etsem mi etmesem mi bilmiyorum, çok yoğun bir avmde kasada oturmak kolay değil hele ki çeşit çeşit insanla uğraşmak zorundaysanız. Neyse bu kararsızlığımı bir kenara bırakıp kitaplara geçeyim. Dün verdiğim siparişle seri devamı kitaplarımı aldım. Gölge Ateşi çıkalı bir ay oldu mu, olduysa hiç şaşırmam. Barrons'u okumayı çok özledim, kitap okumayı özledim. :( Aldıklaırmdan birisi o. Yandaş ve Kuralsız'ı da aldım. Gölge ve Kemik'in devamı Kuşatma ve Fırtına'yı uzun zamandır bekliyordum. Son olarak siparişe farklı bir kitap daha ekleyeyim dedim, bi sürü seçenek arasında gittim geldim ve Lanetli Sevgili'yle alışverişi tamamladım. Almışken Kara Saray'ı da alsaydın diyeceksiniz, arkadaşımda vardı o kitap. Hem bakarsınız beğenmem devam etmek istemem ama çok önceden aklımda olan bir kitaptı Lanetli Sevgili, beğenmesem bile içimde kalmamış olur. Okuyan varsa spoilersız yorumlarınızı alabilirim. :) Bu arada yazmam gereken o kadar çok şey birikti ki, Penny Dreadful, Salem, Game of Thrones gibi gibi bi sürü dizi yorumum kafamda dönüyor. Artık müsaitim ve kendime söz verdim okul döneminde okuyamadığım kitap açığını yazın kapatacağım!

Şimdilik böyle gidiyor diyeyim. Kitaplar gelince alışverişle alakalı daha detaylı bir yazı yazarım. Aklım hala başka kitaplarda, Canavarın Çağrısı'nı alacaktım son anda vazgeçtim, onu okuyan var mı? Bi' de Ötekiler Arasında'ya benzeyen kitaplar arıyorum ve son olarak Kuzey Işıkları Serisi'ni okusam mu okumasam mı bilen birileri fikir verirse sevinirim. :)

2 yorum:

  1. Özledim, kaybolma ortadan -_- Okul için de başarılar ^_^

    YanıtlaSil
  2. Artık kaybolmamaya çalışıcam, ben de özledim ve çok teşekkürler canım. :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...