22 Temmuz 2014 Salı

Kitap Yorumu: Kara Cadı - Nora Robets / KCBT



KCBT olarak çok sevdiğim bir yazarın kitabını inceledik. Nora Roberts'a olan sevgimi daha önce birçok kez dile getirmiştim. Bana kalırsa yaşayan en iyi kadın yazar Nora yani o derece seviyorum. Turu aldığımızı öğrenince de en çok sevinen ben olmuşumdur muhtemelen. Nora'nın en sevdiğim yanı okuyucuya sunduğu karakterleri. Hepsinin hikayesi kendine özel ve hepsi o kadar gerçekçi ki hikayenin geçtiği yere gitsem onları bulacakmışım gibi geliyor. Kara Cadı yine bir Nora klasiği, fantastiğin ve romantizmin harmanlandığı akıcı bir serüven.
Konudan kısacık bahsedeyim. Bundan uzun zaman önce İrlanda'nın mistik ormanlarının içinde bir aile yaşarmış. Kadına Kara Cadı derlermiş çünkü güçleriyle ün salmış bir cadıymış.Kocasının savaşa gittiği zamanlarda üç çocuğu ile onu beklerken kötü bir büyücünün laneti ile aileye zarar gelince Sorcha yani cadı güçlerini üç çocuğuna emanet etmiş. Bu emanet nesiller boyu sürmüş ve günümüze kadar ulaşmış. Ve aynı şekilde lanet de öyle. Kara Cadı'nın soyundan geldiğini keşfeden Iona Amerika'daki yaşantısını terkedip İrlanda'ya kuzenlerini yanına gidiyor. Burada hem aşkı hem de lanetin getirdiklerini bulacak olan Iona kuzenleri Connor ve Branna ile tanışıyor, üçü Kara Cadı'yı oluşturuyorlar.
Kara Cadı Nora severlerin koşarak alması gereken bir kitap. Seriymiş bu arada devamı ne zaman gelir bilmiyorum ama Nora'nın gizemli anlatımı, gerçekçi karakterleri ve özellikle kızları bağımlısı yapacak olan romantik yanı için beklemeye değer.

1 yorum:

  1. Ya şimdi anlatımı okuyunca bayıldım ama karar veremedim okuoku.com dan mı yoksa kitapyurdundan mı alsam :( Hangisi daha güvenilir, hızlı ve çabuk getiriyor?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...