1 Aralık 2014 Pazartesi

Orkinos Yayınları'nın Sürprizi


Akşam eve geldiğimde odamda gördüğüm büyük bir paket beni baya heyecanlandırdı. Sanki alışveriş yapmışım gibi içi dolu kocaman paket içimdeki kitap canavarını ortaya çıkardı ve makaslayarak açtım hemen. :D Orkinos Yayınları'yla daha önce konuşmuştum yani kargo geleceğini biliyordum. Ama bu denli fazla beklemiyordum. Paketi açınca nasıl mutlu olduğumu siz düşünün. :D Orkinos her türden kitapların olduğu bir paket hazırlamış bana. Hangi kitaplar gelmiş diye bir bakalım isterseniz. ^^


Tam yedi kitap göndermişler, romantikten gerilime her türde, hepsini ayrı ayrı beğendim. Özellikle Seni Hissediyorum ve Ana Karargah İstanbul'u çok merak ediyorum. Bu güzel kitaplar için Orkinos Yayınları'na çok teşekkürler, hepsini en kısa zamanda incelemeye alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...