17 Temmuz 2015 Cuma

Bu Aralar Neler Okudum & İzledim

Herkese merhaba! Uzun zamandır blogla ilgilenemedim, tatile gittim geldim işte onun hazırlığı bi' de tatilde geçirdiğim zaman falan derken baya olmuş yazmayalı. :3 Yazamadığım süreçte okuduklarım ve izlediklerim nelermiş, bir özet yazısı paylaşmak istiyorum. Bu arada çekilişimin bitmesine son iki gün kaldı katılmadıysanız mutlaka katılın. *-* 

Haziran sonuna doğru bende bir anime izleme isteği başladı ki anlatamam. Daha önce de bir iki anime izledim ama japonca çok kaba geldi, karakterlerin konuşurken verdiği bağırmalı tepkileri kaldıramadığım için bıraktım izlemeyi. :D Sonradan işte ne olduysa aşırı heveslendim ve Sword Art Online ile animelere geri dönüş yaptım. :3 


SAO'nun konusundan kısaca bahsedecek olursam, sanal dünyaya hapsolan ve kurtulmak için bulundukları oyunu tamamlamaları gereken oyuncuları konu alıyor. Kirito ve Asuna baş karakterlerimiz. Konusunu öğrenir öğrenmez hemen izlemeliyim diye başladığım anime beni sonradan hayal kırıklığına uğrattı. 13. bölümden sonrasında yavaş yavaş sıkılmaya başladım hatta 7 bölüm kala hepsini izlemektense son iki bölümünü izledim öyle bitirdim, bir şey kaybettiğimi sanmıyorum. :D Muhtemelen anime severlerin çoğu SAO'yu izlemiştir ya da biliyordur ama benim gibi animeler hakkında pek bilgi sahibi olmayan biriyseniz SAO yerine farklı alternatifler bakmanızı tavsiye ederim. ^.^


SAO ile yaşadığım hayal kırıklığından sonra anime sevdamı katlayacak bir yenisine başladım; Shingeki No Kyojin! *.* Devlerin insan ırkını yok olma tehlikesiyle karşı karşıya bıraktığı bir dünyadayız. İnsanlar devlerden korunmak için inşa ettikleri surların arkasında minik bir bölgede yaşıyor. Devlerin saldırısından zarar gören ana karakter Eren'in askerlere katılması ve akabinde gelişen olaylar animenin konusunu oluşturuyor. Tatile gittiğim için henüz bitiremedim ama izlediğim kadarıyla çok  güzel bir yapım olduğunu söyleyebilirim. Yalnız yeni sezonu yıllardır çıkmamış. 2016'da geleceği söyleniyor, kesin midir bilmiyorum. 


Okuduklarıma geçecek olursak, tatildeyken okumak için yanıma Yandaş, Demir Yıl ve İşgalci'yi almıştım. Yandaş ve Demir Yıl'ı okudum. Demir Yıl beklediğim güzellikle büyü dolu bir kitaptı,  anlayacağınız Cass ve Holly birleşiminden süper bir şey ortaya çıkmış. Yandaş için maalesef aynı şeyi söyleyemeyeceğim. :( Sonunu beğenmedim, genel olarak seriyi beğenmedim. Demir Yıl ve Yandaş & Uyumsuz Serisi hakkında yorum yazıları gireceğim o yüzden çok detaylandırmıyorum. İyi ki önce Yandaş'ı okumuşum, üstüne Demir Yıl moralimi düzeltti heheheh. :3 Bu arada İşgalci'ye başladım, güzel gidiyor beğeneceğimi düşünüyorum. 

Haziran sonundan günümüze kadar olan zamanımı böyle geçirdim. Bunların dışında instagrama çok giriyorum, facebookta oyunlar oynuyorum falan. :D Bir de oynayabileceğim iyi bir online oyun arıyorum önerilere açığım. Son olarak, bugün bayramın ilk günüydü az biraz harçlık aldım (ehehe hala harçlıklık yaşı geçmedim :P ) onunla kitap alayım diyorum. Umarım herksin bayramı umduğundan daha güzel geçmiştir ve daha güzel geçmeye devam eder, iyi akşamlar ! :)

6 yorum:

  1. Sword Art Onlineeee *_* Ben pek bir severim o animeyiiii... Senelerce çok aktif gecemi gündüzüme katıp Fantasy MMORPG oynadım. Birkaç senedir o kadar aktif değilim. O yüzden SAO'nun çıktığı dönem tam da benim bu dönemime geldiği için çeviri falan beklemeden İngilizce izlemiştim ilk sezonun büyük bölümünü. Bana bir çok anımı hatırlattığından olsa gerek yeri başkadır. Tekrar izlemeye başlamıştım geçenlerde. Oyun oynamayı ise çok özledim ancak vaktim yok :( Ama işleri biraz yoluna koyarsam tekrar başlayacağım. Ağlama duvarımsın Büyülü Duvar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ilk başlarda çok sevmiştim ama sonradan çok sıktı ya o yüzden son bölümlerini izlemeden direkt finale geçtim :D Aynen ben de rol yapma oyunu arıyorum sanırsam lol'a başlayacağım :D

      Sil
    2. Lol düşünüyorsan Dota'yı da bir dene derim ^_^

      Sil
  2. Demir yilin yorum yazisi ne zamana gelir

    YanıtlaSil
  3. SAO <3 Şu malum olay (spoilder olmasın şimdi :D) olana kadar bence çok eğlenceliydi anime ama dediğin gibi sonradan sıkmaya başladı dediğin gibi. Şu perili kısmı falan pek sevememiştim ben. Ama en başlarda gerçekten çok güzeldi. Keşke hiç uzatmasalardı o kadar. 2. sezonu da var ona başlayacağım bir ara bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen perili kısma gelince çok sıkıldım anlamadım da neden peri olayına girdiler :D 2. sezonu gördüm ama hiç izleyesim gelmiyor sıkılmaktan korkuyorum :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...