7 Aralık 2016 Çarşamba

Blogger'ın Yeni Paneli Çok Kötü Olmuş

Sizce de öyle değil mi? Yeni paneli gördüğümde çok şaşırdım. Eskisinde her bilgiyi aynı anda görebileceğimiz temiz bir ana sayfa vardı. Şimdi her şeyi yandaki listeden ayrı ayrı tıklayarak görebiliyorum. Eski haline dönmesi için geri bildirim gönderdim ama takacaklarını sanmıyorum. -_- Yeni panelin nesi kullanışlı anlamadım. Özellikle denetlenmeyi bekleyen yorumları görememek ve takip ettiğim blogları sadece okuyucu listesinden görebilmek sinirimi bozdu. Evet altı üstü yandan tıklayıp açıyorum ama eskiden direkt ana sayfada hepsi çıkıyordu. Şimdi niye parçalara böldüler ki? Eğer siz de bloggerın yeni versiyonunu beğenmediyseniz lütfen geri bildirim gönderin. Belki bir ihtimal kullanıcı fikirlerine önem verip eski versiyona dönerler. 

14 yorum:

  1. ben de çok beğenmedim şahsen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanların beğenmeyeceğini bile bile değiştirmişler resmen :/

      Sil
  2. Aynen katılıyorum. Ben de eskisini arıyorum.

    YanıtlaSil
  3. KESİNLİKLE! Anlayamadım gitti üstelik yorumları göremediğim için aşırı geç cevapladım. Berbat olmuş :c

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları görememek çok sinir bozucu cidden -_-

      Sil
  4. Alan daralmış daha kullanışsız olmuş sanki.İki tema yapsınlar isteyen istediğini kullansın.Geri bildirim göndereceğim bende.Bu arada seni mimledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen alan daralmış. Şimdi bakıyorum teşekkürler :)

      Sil
  5. Bayağı bayağı kötü olmuş, hiç opsiyonel değil; eskisini biraz modernize etselerdi muazzam olurdu. Ciddi soğuttu beni, gözüm eski panele çok alışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok alışmıştım, keşke bu kadar değiştirmeselerdi.

      Sil
  6. ay evet kötü olmuş gerçi ben çok girmiyorum bloga okuyorum :))
    bu arada ben de blogumda yılın kitabını seçiyoruz, sen de yorum yaparsan mutlu olur sevinirim :))

    YanıtlaSil
  7. Bana şok oldu Büyülü ayraç, bayadır bloga ugramıyorum, bir arkadaşımın blogunda da yöneticiyim onun blogunun kontrol paneli açıldı,benim blog yok, nasıl panik oldum meğer blogger paneli değişmiş, alfabetik sıraya göre öncelik vermiş vs. yani hafif bi çarpıntı etkisi yarattı =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hadi ya ben girdiğimde panel değişmişti. Ama öyle bir sorunla karşılaşsam kesin ben de panik olurdum. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...