8 Haziran 2017 Perşembe

Instagram Çekilişim #2

Diger cekilisi aciklamama az kalmışken yenisini başlatayım dedim.😃 Kazanan kişi görselden istediği bir kitabı seçecek, kitapları internet sitesinden seçip kazananın adresine yollayacağım. Çekilişe katılmak için: Beni, yani @buyulu_ayrac'ı takip etmeniz Yoruma 4 arkadaşınızı etiketleyerek istediğiniz kitabı belirtmeniz yeterli. Farklı yorumlarda farklı 4 kişi etiketledikçe ek hak kazanacaksınız. (Aynı yorumda 4 kişi, tek tek değil😅) Ek haklar için: #buyuluayraccekilis etiketiyle görseli profilinizde paylaşabilir ya da ekran görüntüsü alıp hikayenizde paylaşabilirsiniz. Her ikisinde de beni etiketlemeyi unutmayın.😊 Profildeki linkimden bloguma girip, İzleyicilerim kısmından üye olarak +3 hak kazanabilirsiniz. Mobilden gözükmediği için web sürümünü görüntüleyi seçin. Sagdaki izleyiciler kısmından takibe alacaksınız. Bunu yaparsaniz mutlaka blogumdaki son yazıma instagram kullanıcı adınızı ve blogdaki takipçi isminizi bırakarak çekilişten geldiğinizi belirtin ki adınızı not alabileyim, yorum yazmadan bu hak geçerli sayılmayacak bilginize.😊 Blog adresim: buyuluayrac.blogspot.com Çekiliş hesapları ve yorum olarak ünlüleri vs etiketleyenler dahil edilmeyecektir. Son katılım tarihi 28 haziran çarşamba, herkese iyi şanslar. =) Not: Yorum kısmına cekilise katiliminiz disinda ekstra bir sey yazmayin lutfen, sorulariniz icin DM atabilirsiniz. 😊 #kitap #book #instabook #blogger #bookblogger #kitapblogu #kitapsevgisi #booklove #booklover #booknerd #bookgeek #vsco #vscocam #vscobooks #kitaptavsiyesi #büyülüayraç #cekilis #cekilisvar #çekiliş #çekilişvar #kitapçekilişi #kitapcekilisi @kitapcekilisi
Berfin Kanat (@buyulu_ayrac)'in paylaştığı bir gönderi (

Herkese selam, bu yazıyı yazarken sürekli öksürüp hapşırdığım için çok uzatmayacağım. Instagram hesabımda 2. bir çekiliş düzenliyorum, üstelik blog takipçilerim direkt +3 hakka sahip oluyorlar. Instagram kullanıyorsanız mutlaka katılın, bu tarz çekilişleri instagramdan bloguma kitle çekmek için yapıyorum. O yüzden blogumu uzun zamandır takip eden birinin kazanmasını daha çok isterim. Normalde bugün bir sürü kitaptan oluşan bir alışveriş & kitaplığıma yeni eklenenler yazısı yazacaktım ama bünyem odaklanmaya müsait değil.  Çok yakında görüşmek üzere, herkese sağlıklı ve mutlu bir gün dilerim. 

5 yorum:

  1. Takipteyim, instagram kullanıcı adım @booksreadlove ♡

    YanıtlaSil
  2. Tabii yine Bronz Atlı diyorum, takipteyim, izleyicinim ve bildiğin üzre kullanıcı adına bayılıyorum :D @angelsbooks :)

    YanıtlaSil
  3. Silberı istiyorum instagramda da katıldım takipte olacağım instagram adım @pirpirikbefo

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunuzu Elif ismiyle takipteydim çekiliş icin yorum birakmaya geldim ^^ instagram hesabınızı da @bookandkook kullanıcı adıyla takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Takipteyim:) İnstagram kullanıcı adım @cayvekitapsever 😊😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...